Raadsvergadering op 23 april

Gepubliceerd op: 17 april 2019 10:04

Op 23 april vindt de raadsvergadering van deze vergadercysclus plaats. De vergadering start om 20.00 uur in de raadszaal van het gemeentehuis van West Betuwe (Kuipershof 2, Geldermalsen). Alle 31 raadsleden zitten deze avond met elkaar om de tafel om besluiten te nemen. Op de agenda staat onder andere een nieuw besluit vaststelling bestemmingsplan "Brede school en woningen, Spijk".

De deuren van de raadszaal staan deze avond voor u open. Komt u ook langs? Het is natuurlijk ook mogelijk om thuis live mee te luisteren met de vergadering!

Extra raadsvergadering op 25 april

Op 25 april is een extra raadsvergadering ingepland, waarin de profielschets van de nieuwe burgemeester van de gemeente West Betuwe wordt vastgesteld en overhandigd aan de commissaris van de koning. Deze vergadering start om 19.00 uur en duurt tot ongeveer 20.00 uur.

Bekijk de profielschets

Blijf op de hoogte

Volg de gemeenteraad van West Betuwe nu ook op Twitter en Facebook!