Extra raadsvergadering radartoren Herwijnen 7 mei

Gepubliceerd op: 02 mei 2024 16:05

Op dinsdag 7 mei is er een extra raadsvergadering. Hierin neemt de raad een besluit over de zienswijze op de radartoren in Herwijnen. Deze vergadering start om 21.30 uur in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen).

U bent van harte welkom bij deze vergadering. Online meekijken kan ook via de website van de raad.

Radartoren Herwijnen

In deze vergadering besluit de raad over de zienswijze die de gemeente indient op het plan van het ministerie van Defensie om een radartoren in Herwijnen te plaatsen. De gemeente heeft grote bezwaren tegen dit plan. Met een zienswijze maakt de gemeente dit duidelijk aan het ministerie van Defensie.

Bekijk de tijdlijn over dit plan

Spreek in tijdens het raadspreekuur

Aan het begin van de raadsvergadering is het raadspreekuur. Hier kunt u uw mening of opmerkingen geven over de zienswijze op de radartoren in Herwijnen.

Aanmelden voor het raadspreekuur of uw bijdrage schriftelijk delen met de raad kan tot dinsdag 7 mei 12.00 uur via griffie@westbetuwe.nl.