9 mei: wonen in West Betuwe

Gepubliceerd op: 03 mei 2023 12:05

Wonen

Op dinsdag 9 mei is een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. De hele avond staat in het teken van wonen in de gemeente West Betuwe. De vergadering start om 20.00 uur in de Ida Gerhardt Academie (Ossengang 45 in Geldermalsen). Praat u mee?

Er speelt veel op het gebied van wonen en woningbouw. De gemeenteraad heeft daarom behoefte aan meer informatie hierover. Op 4 april kreeg de gemeenteraad al meer informatie vanuit de woningcorporaties. Op 9 mei krijgt de raad meer informatie vanuit de gemeente gezien.

Op deze avond gaan we in op verschillende onderwerpen. Zoals welke plannen er zijn voor woningbouw en over tiny houses. Inwoners zijn welkom om mee te praten tijdens de bijeenkomst.

Praat mee

Wilt u meeluisteren of -praten over wonen in de gemeente? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 9 mei in de Ida Gerhardt Academie! Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over informatiegedreven werken en algoritmes van de GGD en over het integraal huisvestingsplan onderwijs. Deze vindt om 20.00 uur plaats in Het Klokhuis in Beesd.