9 mei: Informatiegestuurd werken en Integraal huisvestingsplan onderwijs

Gepubliceerd op: 03 mei 2023 12:05

Integraal Kind Centrum Tricht-Buurmalsen header

Op dinsdag 9 mei is een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. De vergadering start om 20.00 uur in Het Klokhuis Beesd (Jeugdlaan 2 in Beesd). In de vergadering staan twee onderwerpen op de agenda.

Om 20.00 uur krijgt de gemeenteraad een korte toelichting van de GGD over informatiegestuurd werken en algoritmes. De GGD werkt hier mee en wil dit graag delen met de gemeenteraad.

Om 20.30 uur praat de raad verder over het Integraal huisvestingsplan onderwijs. De raad krijgt een update over de uitvoering hiervan. Aan de hand van twee voorbeelden: de scholen in Beesd en in Tricht en Buurmalsen.

Praat mee

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over deze onderwerpen? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 9 mei in Het Klokhuis in Beesd! Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over wonen in de gemeente West Betuwe. Deze vindt om 20.00 uur plaats in de Ida Gerhardt Academie in Geldermalsen.