4 december: Organisatieontwikkeling en kerngericht werken

Gepubliceerd op: 30 november 2023 17:11

Op maandag 4 december krijgt de gemeenteraad meer informatie over de ontwikkeling van de gemeente-organisatie. En over het kerngericht werken wat de gemeente doet. De vergadering start om 20.00 uur in de hal van het gemeentehuis (Kuipershof 2 in Geldermalen). Praat u mee?

20.00 uur – Organisatieontwikkeling
21.15 uur – Kerngericht werken

Organisatieontwikkeling

De avond start met meer informatie over de ontwikkeling van de organisatie van de gemeente. De gemeentesecretaris Philip Bosman en directeur Kees Verweij geven een presentatie om de raad hier inzicht in te geven.

Kerngericht werken

De gemeente werkt volgens het kerngericht werken. Het idee hierachter is dat we voor elke kern kijken hoe we het beste te werk kunnen gaan. De gemeenteraad krijgt een uitleg over hoe dit precies gaat.

Praat mee

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over deze onderwerpen? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 4 december in het gemeentehuis in Geldermalsen (Kuipershof 2). Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over het strategisch koersplan van de Avri. Deze vindt om 20.00 uur plaats in het Duifhuis in Deil (Duyfhuisstraat 2).