4 december: Koersplan van de Avri

Gepubliceerd op: 30 november 2023 17:11

Op maandag 4 december is een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Op deze avond krijgt de gemeenteraad meer over meer informatie over het strategisch koersplan van de Avri. De vergadering start om 20.00 uur in dorpshuis het Duyfhuis in Deil (Duyfhuisstraat 2). Praat u mee?

Koersplan van de Avri

De raad krijgt uitleg over het strategisch koersplan van de Avri. In dit plan staat hoe de Avri in de jaren 2024 tot 2030 zijn opdrachten en doelen gaat uitvoeren.

Praat mee

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over dit onderwerp? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 4 december in dorpshuis het Duyfhuis in Deil! Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over de organisatie van de gemeente West Betuwe en over het kerngericht werken wat de gemeente doet. Deze vindt om 20.00 uur plaats in de hal van het gemeentehuis (Kuipershof 2 in Geldermalsen).