Programma Kennismarkt Sociaal Domein 3 september

Gepubliceerd op: 27 augustus 2019 16:08

Op 3 september aanstaande maakt de raad kennis met het sociaal domein. In Het Klokhuis in Beesd hebben we een leuk en leerzaam programma georganiseerd. Zo kunnen de raadsleden, professionals en ervaringsdeskundigen uit het sociaal domein elkaar leren kennen en van elkaar leren.

De vergadering vindt van 20.00 uur tot 22.30 uur plaats in Het Klokhuis in Beesd (Jeugdlaan 2a in Beesd).

• 20.00 uur: Ontvangst en welkom door burgemeester Harry Keereweer
  • 20.15 uur: Uitleg van het programma door gespreksleider Johan Bulsink
  • 20.20 uur: Wat is het Sociaal Domein? Uitleg over het Sociaal Domein door Jeanet van Vliet (advies en ondersteuning sociaal domein gemeente West Betuwe).
  • 20.30 uur: Het team sociaal van de gemeente West Betuwe stelt zich voor!
  • 20.45 uur: Inclusie. Erik Mulder van Team Sociaal geeft ons een inleiding in inclusie. Want wat houdt dat eigenlijk precies in? Hij verduidelijkt zijn verhaal met een interessante workshop, gegoten in een 'over de streep'-vorm.
  • 21.10 uur: Preventie verslaving. Anneke Kolmans (Adviseur Sociaal Domein) vertelt ons meer over de preventie van verslaving. Dit wordt gevolgd door een leerzame workshop, geleid door Roos van Dijk (Senior Preventie Adviseur IrisZorg).
  • 21.35 uur: Kennismarkt. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we nader kennismaken met elkaar en met het sociaal domein.
  • 22.25 uur: Afsluiting

Zien we u ook op 3 september in Beesd?