Oordeelsvorming op 12 december

Gepubliceerd op: 06 december 2023 13:12

Op dinsdag 12 december zijn twee oordeelsvormende vergaderingen. Tijdens deze vergaderingen gaan de 10 fracties met elkaar in debat over de onderwerpen op de agenda. Daarna bepalen ze of de onderwerpen klaar zijn om een besluit over te nemen. Besluiten neemt de raad in de raadsvergadering van 19 december.

Inspreken

Inspreken over een van de onderwerpen in de oordeelsvormende vergaderingen? Of wilt u een nieuw onderwerp onder de aandacht van de raad brengen? Dit kan aan het begin van de vergadering. Of u kunt uw reactie schriftelijk opsturen.

Aanmelden om in te spreken of een schriftelijke reactie sturen kan via griffie@westbetuwe.nl. Dit kan tot dinsdag 12 december 12.00 uur. Noem hierbij uw naam en telefoonnummer.

Oordeelsvormende vergadering 1

Deze oordeelsvormende vergadering vindt plaats in de aula van de Lingeborgh (Laan van Leeuwenstein 2 in Geldermalsen). We starten om 20.00 uur. Publiek is welkom. Maar online meeluisteren kan ook.

Lees hieronder over welke onderwerpen de gemeenteraad praat.

• Projectvoorstel IKC Geldermalsen
  • Decemberwijziging 2023
  • Belastingverordeningen West Betuwe 2024
  • Gezamenlijk inkoop en aanbestedingsbeleid 2024-2027
  • Regiovisie Jeugdhulp
  • Tweede verlenging overeenkomst Deloitte Accountants
  • Verordening 213a

Oordeelsvormende vergadering 2

Deze oordeelsvormende vergadering vindt plaats in de Brandweerzaal (Rijnstraat 20 in Geldermalsen). We starten om 20.00 uur. Publiek is welkom. Maar online meeluisteren kan ook.

Lees hieronder over welke onderwerpen de gemeenteraad praat.

• Theetuinenbeleid
  • Verlening Cultuurnota