Meerdere beeldvormende vergaderingen op 7 mei

Gepubliceerd op: 26 april 2019 11:04

Op 7 mei vinden meerdere beeldvormende vergaderingen tegelijk plaats. Voorafgaand aan deze vergaderingen is het Raadspreekuur, waar inwoners de raad kunnen toespreken over een onderwerp dat (nog) niet op de raadsagenda staat, maar wat wel de aandacht van de gemeenteraad vraagt.

Raadspreekuur

Het raadspreekuur begint om 20.00 uur in de raadszaal van het gemeentehuis (Kuipershof 2 in Geldermalsen).

Beeldvormende voorrondes

Beeldvormende voorronde 1 begint om 20.30 uur in de raadszaal van het gemeentehuis (Kuipershof 2 in Geldermalsen). Op de agenda:

• Woningbouwprogramma West Betuwe
  • Uitvoeringsplan mobiliteitsagenda Regio Rivierenland

Beeldvormende voorronde 2 begint om 20.30 uur in de vergaderzaal bij het gemeentehuis (Kuipershof 4 in Geldermalsen). Op de agenda:

• Notitie beleidskader zonne-energie West Betuwe

Een mogelijke derde beeldvormende voorronde begint om 20.30 uur in commissiekamer 3 in het gemeentehuis (Kuipershof 2 in Geldermalsen). Op de agenda:

• Ruimtelijke Strategische Visie Rivierenland.

Wilt u gebruikmaken van het Raadspreekuur of inspreken over een van de geagendeerde onderwerpen tijdens de vergaderingen? Neem dan voor maandag 6 mei 12.00 uur contact op met de griffie via griffie@westbetuwe.nl en geef hierbij uw naam, telefoonnummer en het onderwerp waarover u wilt inspreken door.

Zijn er geen aanmeldingen voor het Raadsspreekuur, dan starten de beeldvormende vergaderingen direct om 20.00 uur!