De gemeenteraad op bezoek in de kernen

Gepubliceerd op: 15 maart 2023 15:03

De gemeenteraad geeft vanaf maart een nieuwe invulling aan het gebiedsgericht ontmoeten. Het doel hiervan is om het voor inwoners van de gemeente West Betuwe makkelijk te maken om in contact te komen met de raadsleden. Elke maand gaan de raadsleden op bezoek in twee andere kernen.

Dinsdag 21 maart

Op dinsdag 21 maart gaan de raadsleden naar Asperen en Ophemert. Die avond gaat een deel van de gemeenteraad naar Asperen. Een ander deel gaat naar Ophemert. Alle inwoners van beide kernen zijn van harte welkom om met de raadsleden in gesprek te gaan. Aanmelden is niet nodig.

Asperen

De bijeenkomst in Asperen start om 20.00 uur en is in het Dorpshuis Asperen (Van Langerakstraat 6). Hier staan de volgende onderwerpen op de agenda:

• Bouwlocaties in Asperen
  • Verkeer richting industrieterrein De Oven
  • De zwemplas
  • Jongeren(voorzieningen)
  • Nieuwbouwplannen oud gemeentehuis

Ophemert

De bijeenkomst in Ophemert start om 20.00 uur in Huis op Hemert (Blankenburgsestraat 3). Hier staan de volgende onderwerpen op de agenda:

• Verbeteren verkeersveiligheid Weverstraat
  • Nieuwbouwplan Slingerbos
  • Aanpassing natuurgebied de Steendert