7 mei: Begraafsplaatsen in de gemeente

Gepubliceerd op: 02 mei 2024 16:05

Op dinsdag 7 mei krijgt de gemeenteraad meer informatie over de begraafsplaatsen in de gemeente. Start 20.00 uur in dorpshuis Asperen (Van Langerakstraat 6 in Asperen). Praat u mee?

Terughalen toezicht- en handhavingstaken

In deze vergadering staat het onderwerp begraafplaatsen centraal. De gemeenteraad krijgt een toelichting op de huidige stand van zaken van de begraafplaatsen. Hierbij gaan ze in op het beleids- en beheerprogramma begraafplaatsen 2025-2029, waar de raad binnenkort een besluit over neemt.

Bekijk de agenda

Praat mee

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over dit onderwerp? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 7 mei in dorpshuis Asperen (Van Langerakstraat 6 in Asperen). Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over het onderzoek dat is gedaan naar het terughalen van de toezicht en handhavingstaken naar de gemeente. Deze vindt om 20.00 uur plaats in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen).