7 mei: Terughalen toezicht- en handhavingstaken

Gepubliceerd op: 02 mei 2024 16:05

Op dinsdag 7 mei krijgt de gemeenteraad meer informatie over het onderzoek dat is gedaan naar het terughalen van de toezicht- en handhavingstaken. Start 20.00 uur in de raadszaal (Kuipershof 2 in Geldermalsen). Praat u mee?

Terughalen toezicht- en handhavingstaken

Tijdens de vergadering krijgt de raad een onderzoek gepresenteerd naar het terughalen van de toezicht- en handhavingstaken naar de gemeente West Betuwe. Deze worden nu uitgevoerd door de Omgevingsdienst Rivierenland.

Bekijk de agenda

Wilt u meeluisteren of -praten tijdens over dit onderwerp? De gemeenteraad gaat graag met u in gesprek. U bent daarom van harte welkom op 7 mei in de raadszaal in Geldermalsen (Kuipershof 2). Aanmelden is niet nodig.

Tweede beeldvormende vergadering

Tegelijk met deze vergadering is er nog een beeldvormende vergadering van de gemeenteraad. Deze vergadering gaat over de begraafplaatsen in de gemeente. Deze vindt om 20.00 uur plaats in dorpshuis Asperen (Van Langerakstraat 6 in Asperen).