Raadsvergadering op 7 maart

Gepubliceerd op: 28 februari 2023 12:02

Groepsfoto van de gemeenteraad

Op 7 maart is de raadsvergadering van de maand februari. Deze is door de voorjaarsvakantie pas in maart. De vergadering start om 20.00 uur in de aula van de Lingeborgh (Laan van Leeuwenstein 2, Geldermalsen). Benieuwd welke besluiten de gemeenteraad neemt? Kom dan langs in de Lingeborgh of luister live mee.

Onderwerpen op de raadsagenda

In totaal staan er 7 onderwerpen op de agenda van de raadsvergadering van 7 maart. Bekijk hieronder welke onderwerpen er op de agenda staan.

Hamerstukken op de raadsagenda

• Bestemmingsplan verleggen gastransportleiding Haaften W-527-19
  • Verordening vergoeding commissie bezwaarschriften
  • Verordening lening maatschappelijk vastgoed West Betuwe
  • Zienswijzen Kaderbrieven Avri, BSR, ODR, UBR en Werkzaak
  • Zienswijze kaderbrief Regio Rivierenland 2024

Bespreekstuk op de raadsagenda

• Zienswijze Kaderbrief Veiligheidsregio Gelderland-Zuid 2024
  • Zienswijze kaderbrief Regionaal archief Rivierenland 2024

Bekijk de hele agenda en alle voorstellen

Spreek in tijdens het Raadspreekuur

Aan het begin van elke raadsvergadering is het Raadspreekuur. Hier kunt u inspreken over een onderwerp dat (nog) niet op de politieke agenda staat. Op 7 maart kunt u hier ook gebruik van maken. Het is ook mogelijk om uw inspreektekst via e-mail te sturen naar de gemeenteraad.

Aanmelden voor het Raadspreekuur of uw bijdrage schriftelijk delen met de raad kan tot maandag 6 maart 12.00 uur via griffie@westbetuwe.nl.