Raadsvergadering op 30 mei

Gepubliceerd op: 23 mei 2023 14:05

Op dinsdag 30 mei is de raadsvergadering van de maand mei. De vergadering start om 20.00 uur in de aula van de Lingeborgh (Laan van Leeuwenstein 2, Geldermalsen). Benieuwd welke besluiten de gemeenteraad neemt? Kom dan langs in de Lingeborgh of luister live mee.

Onderwerpen op de raadsagenda

Bekijk hieronder welke onderwerpen er op de agenda van de raadsvergadering staan.

• Toelating en beëdiging raadslid GroenLinks West Betuwe
  • Benoeming lid werkgeverscommissie

Hamerstukken op de agenda

• Woningbouwplannen aan Van Dam van Isseltweg 4/4a in Geldermalsen
  • Publieke taak voor gebruik pand Univé

Bespreekstukken op de agenda

• Bestemmingsplan Raadhuisplein 1-3, Asperen
  • Wijzigen Algemene Verordening Kabels en Leidingen

Bekijk de hele agenda en alle voorstellen

Spreek in tijdens het Raadspreekuur

Aan het begin van elke raadsvergadering is het Raadspreekuur. Hier kunt u inspreken over een onderwerp dat (nog) niet op de politieke agenda staat. Op 30 mei kunt u hier ook gebruik van maken. Het is ook mogelijk om uw inspreektekst via e-mail te sturen naar de gemeenteraad.

Aanmelden voor het Raadspreekuur of uw bijdrage schriftelijk delen met de raad kan tot dinsdag 30 mei 12.00 uur via griffie@westbetuwe.nl.