Raadsvergadering op 29 november

Gepubliceerd op: 23 november 2022 09:11

Op dinsdag 29 november is de raadsvergadering van de maand november. De vergadering start om 20.00 uur in de aula van de Lingeborgh (Laan van Leeuwenstein 2, Geldermalsen). Benieuwd welke besluiten de gemeenteraad neemt? Neem dan plaats op de publieke tribune in de Lingeborgh of luister live mee. Bekijk hieronder alle onderwerpen die op de agenda staan.

Onderwerpen op de raadsagenda

In totaal staan er 7 onderwerpen op de agenda van de raadsvergadering van 29 november. Bekijk hieronder welke onderwerpen er op de agenda staan.

Hamerstukken

• Kerkenvisie West Betuwe 1.0
  • Bestemmingsplan Haarstraat 8 in Tuil
  • Bestemmingsplan Herontwikkeling Hondelinkstraat / Mierasstraat in Beesd
  • Bestemmingsplan Kerkstraat 25-27 in Geldermalsen

Bespreekstukken

• Integraal Accommodatieplan, Huurbeleid en Routekaart verduurzaming gemeentelijk vastgoed
  • Gids ruimtelijke kwaliteit
  • Plan van Aanpak Regionale Samenwerking Regio Rivierenland

Bekijk de hele agenda en alle voorstellen

Spreek in tijdens het Raadspreekuur

Aan het begin van elke raadsvergadering is het Raadspreekuur. Hier kunt u inspreken over een onderwerp dat (nog) niet op de politieke agenda staat. Op 29 november kunt u hier ook gebruik van maken. Het is ook mogelijk om uw inspreektekst via e-mail te sturen naar de gemeenteraad.

Aanmelden voor het Raadspreekuur of uw bijdrage schriftelijk delen met de raad kan tot maandag 28 november 12.00 uur via griffie@westbetuwe.nl.