Raadsvergadering op 27 september

Gepubliceerd op: 22 september 2022 11:09

Op dinsdag 27 september is de raadsvergadering van de maand september. De vergadering start om 20.00 uur in de aula van de Lingeborgh (Laan van Leeuwenstein 2, Geldermalsen). Benieuwd welke besluiten de gemeenteraad neemt? Neem dan plaats op de publieke tribune in de Lingeborgh of luister live mee. Bekijk hieronder alle onderwerpen die op de agenda staan.

Onderwerpen op de raadsagenda

In totaal heeft de raadsvergadering 19 agendapunten. Tijdens de vergadering benoemt de raad Katinka de Boer als plaatsvervangend griffier. Bekijk hieronder over welke onderwerpen de raad nog meer besluiten neemt.

Hamerstukken

• Verordening geurhinder en veehouderij Vlietskant 15
  • Delegatiebesluit omgevingsplan

Bespreekstukken

• Bekrachtigen noodverordening boerenprotest juli 2022
  • Benoemen voorzitter werkgeverscommissie
  • Benoemen nieuw leden werkgeverscommissie
  • FinanciĆ«le dekking herinrichting openbare ruimte oud-Asperen fase 1
  • Verordening Nadeelcompensatie Gemeente West Betuwe 2022
  • Lokale Adaptatie Strategie en Maatregelenprogramma

Bekijk de hele agenda

Spreek in tijdens het Raadspreekuur

Aan het begin van elke raadsvergadering is het Raadspreekuur. Hier kunt u inspreken over een onderwerp dat (nog) niet op de politieke agenda staat. Op 27 september kunt u hier ook gebruik van maken. Het is ook mogelijk om uw inspreektekst via e-mail te sturen naar de gemeenteraad.

Aanmelden voor het Raadspreekuur of uw bijdrage schriftelijk delen met de raad kan tot maandag 26 september 12.00 uur via griffie@westbetuwe.nl.