Raadsvergadering op 25 oktober

Gepubliceerd op: 18 oktober 2022 11:10

Op dinsdag 25 oktober is de raadsvergadering van de maand oktober. De vergadering start om 20.00 uur in de aula van de Lingeborgh (Laan van Leeuwenstein 2, Geldermalsen). Benieuwd welke besluiten de gemeenteraad neemt? Neem dan plaats op de publieke tribune in de Lingeborgh of luister live mee. Bekijk hieronder alle onderwerpen die op de agenda staan.

Onderwerpen op de raadsagenda

In totaal staan er 5 onderwerpen op de agenda van de raadsvergadering van 25 oktober. In de vorige raadsvergadering (27 september) vroeg GroenLinks een interpellatiedebat aan over de Gastvrije Waaldijk. Dat is toen niet doorgegaan. Wel besloot de raad om de Gastvrije Waaldijk als onderwerp op de agenda van de raadsvergadering van 25 oktober te zetten. Bekijk hieronder welke onderwerpen er nog meer op de agenda staan.

Hamerstukken

• Binnenklimaat hoofdgebouw de Lingeborgh
  • Bouwplannen aan de Van Dam van Isseltweg 4/4a in Geldermalsen
  • Verordening uitvoering en handhaving omgevingsrecht

Bespreekstukken

• Bestemmingsplan Waalbandijk (ongenummerd) Ophemert
  • Gastvrije Waaldijk

Bekijk de hele agenda en alle voorstellen

Spreek in tijdens het Raadspreekuur

Aan het begin van elke raadsvergadering is het Raadspreekuur. Hier kunt u inspreken over een onderwerp dat (nog) niet op de politieke agenda staat. Op 25 oktober kunt u hier ook gebruik van maken. Het is ook mogelijk om uw inspreektekst via e-mail te sturen naar de gemeenteraad.

Aanmelden voor het Raadspreekuur of uw bijdrage schriftelijk delen met de raad kan tot maandag 24 oktober 12.00 uur via griffie@westbetuwe.nl.