Opname videoreactie rotonde Hellouw op 30 mei afgelast

Gepubliceerd op: 28 mei 2020 20:05

Op 8 juni staat de rotonde in Hellouw op de beeldvormende agenda van de gemeenteraad van de gemeente West Betuwe. De raad wil van zoveel mogelijk inwoners horen hoe zij hierover denken. Eerder werd de optie aangeboden om op 30 mei bij het dorpshuis in Hellouw een videoboodschap achter te laten. Dit gaat niet meer door. In overleg met de Veiligheidsregio is geconcludeerd dat de activiteit niet past binnen de landelijke richtlijnen.

De raadsleden willen tijdens beeldvormende vergaderingen zoveel mogelijk met inwoners in gesprek gaan. In verband met de coronacrisis, kan dit niet fysiek. Daarom wordt gezocht naar alternatieven, waarbij rekening gehouden kan worden met de landelijke richtlijnen rondom corona.

Laat uw reactie achter

Inwoners kunnen met betrekking tot de rotonde in Hellouw een videoboodschap of schriftelijke reactie voor de raad achterlaten. En inwoners die zelf geen video konden opnemen, konden zich aanmelden om op 30 mei bij het dorpshuis in Hellouw voor de camera te gaan staan. In overleg met de Veiligheidsregio is die activiteit op 30 mei geannuleerd. Met inwoners die zich hiervoor al hadden aangemeld, wordt zo snel mogelijk contact gezocht.

Het blijft wel mogelijk om een eigen videoboodschap of schriftelijke reactie op te sturen. Dit kan naar griffie@westbetuwe.nl.

Een reactie achterlaten voor de raad? Lees hier hoe!