Klaartje de Heus, al 25 jaar in de gemeentelijke politiek!

Gepubliceerd op: 29 mei 2019 16:05

Klaartje de Heus 25 jaar gemeentepolitiek

De raadsvergadering van de gemeente West Betuwe op 28 mei is feestelijk afgesloten. Klaartje de Heus, fractievoorzitter van Dorpsbelangen, is al 25 jaar actief in de gemeentelijke politiek!

De allereerste installatie van Klaartje de Heus als raadslid vond plaats op 12 april 1994. Sindsdien heeft ze zich als raadslid door en door ingezet voor de belangen van de inwoners. In de periode van 1999 tot 2001 heeft ze haar plek in de raad tijdelijk omgewisseld voor een positie als wethouder. Een carrière in de gemeentelijke politiek om trots op te zijn!

De mijlpaal van 25 jaar is daarom zeker een moment om bij stil te staan. Aan het eind van de raadsvergadering verraste de vervangend voorzitter van de raad, Jos van Maanen (SGP), Klaartje dan ook volledig met mooie woorden en een prachtige bos bloemen.

Ze bedankte de raad voor het gebaar en sloot af: "Ik heb het met plezier gedaan, jarenlang. U weet wat mijn inzet was: niet voor mezelf, maar echt voor de burgers. Ik hoop het nog een paar jaar vol te houden!"