Kennismaking gemeenteraad en wijk- en dorpsraden 19 maart

Gepubliceerd op: 13 maart 2019 09:03

Op 19 maart vindt een kennismakingsavond plaats in de Burcht van Haeften, waarop de gemeenteraad en de wijk- en dorpsraden van West Betuwe elkaar beter leren kennen en informatie met elkaar uitwisselen. Tijdens de avond ligt de focus op de leefbaarheid binnen de kernen van West Betuwe. Dit kan natuurlijk voor u als inwoner ook interessant zijn. Wilt u ook meeluisteren? De avond is openbaar, dus kom gerust langs in de Burcht van Haeften!

Met de kennismakingsavond wil de gemeenteraad dichter bij de inwoners komen om te horen wat voor hen belangrijk is. De wijk- en dorpsraden spelen hierin natuurlijk een belangrijke rol, want zij weten precies wat er in hun kernen speelt.

Op deze avond kunnen de wijk- en dorpsraden daarom – in korte pitches – vertellen over de leefbaarheid in hun kern: wat ze daarvoor al gedaan hebben, hoe ze dit in de toekomst voor zich zien en hoe de gemeenteraad ze daar eventueel bij kan helpen. Tussen de pitches door is er gelegenheid voor een kopje koffie en heeft elke wijk- en dorpsraad een eigen marktkraam, in de vorm van een statafel. Hier kunt u, samen met de raadsleden en andere geïnteresseerden, langslopen om kennis te maken en informatie te verzamelen.

Waar en wanneer?

De vergadering is op 19 maart 2019 van 18.00 uur tot 21.00 uur in de Burcht van Haeften (Vredeplein 1 in Haaften).