Beeldvorming op 7 februari

Gepubliceerd op: 27 januari 2023 10:01

Op dinsdag 7 februari zijn er twee beeldvormende vergaderingen. De gemeenteraad praat in beeldvorming 1 over de opvang van nieuwkomers in de gemeente West Betuwe. Beeldvorming 2 gaat over de Energietransitie en een wijziging in de programma-indeling van de gemeentebegroting. U bent bij beide vergaderingen van harte welkom!

Beeldvormende vergadering 1: opvang nieuwkomers

Deze vergadering start om 20.00 uur in Dorpshuis De Schakel in Acquoy (Lingedijk 60-62). De gemeenteraad heeft het over de Wet Inburgering Nieuwkomers en over de huidige opvang van nieuwkomers in de gemeente West Betuwe. Het programma:

• 20.00 uur: Opening
  • 20.10 uur: Presentatie Wet Inburgering Nieuwkomers
  • 20.50 uur: Pauze
  • 21.00 uur: Presentatie actualiteiten brede opvang
  • 22.30 uur: Afsluiting

Beeldvormende vergadering 2: energietransitie en wijziging programma-indeling begroting

Deze vergadering start om 20.00 uur in Dorpshuis De Betuwe Poort in Rhenoy (Kornelis van Wijnenstraat 1). De gemeenteraad heeft het over de energietransitie en over een wijziging in de programma-indeling van de gemeentelijke begroting. Het programma:

• 20.00 uur: Opening
  • 20.05 uur: Presentatie Energietransitie
  • 20.50 uur: Pauze
  • 21.00 uur: Wijziging programma-indeling gemeentelijke begroting
  • 22.30 uur: Afsluiting

U bent bij beide vergaderingen van harte welkom om mee te luisteren en te praten! Aanmelden is niet nodig.