17 mei: The Dutch in Spijk

Gepubliceerd op: 11 mei 2023 13:05

The Dutch in Spijk

Op woensdag 17 mei is een extra beeldvormende vergadering. Hierin krijgt de gemeenteraad meer informatie over The Dutch in Spijk. De vergadering start om 20.00 uur in De Koels in Vuren (Molenlaan 17). Inwoners zijn van harte welkom om mee te luisteren en praten.

Bij golfbaan The Dutch is sprake van vervuilde grond. Het duurzaam en veilig opruimen hiervan is een groot project. Op 1 november 2022 kreeg de gemeenteraad al een presentatie over de stand van zaken op milieugebied en over de ontwikkelingen rondom de zuidbaan van The Dutch. De vergadering op 17 mei is een vervolg hierop.

Op 17 mei krijgt de gemeenteraad een presentatie over de ontwikkelingen die er nu zijn. Op deze avond gaan we onder andere in op het doorlopen verkenningstraject. En op de betekenis van de ontwikkelingen voor de gemeente en omgeving.

Lees nu meer over The Dutch